Tuesday, May 26, 2009

QQ Backpack


ITEM A, only available!
Price: RM39.90 EACH ITEM
Condition: NEW

Above beautiful backpack is imported from US. The QQ backpack, it has several compartments. Included are a large zippered compartment, outside compartment with overlap closure. This backpack can be worn over 1 arm/shoulder comfortably.

Below backpack ITEM C ***NOT AVAILABLE
Photobucket

Below backpack ITEM D
Photobucket

Below backpack is the ITEM B which no longer available.

contest for mother's day

NOTE TO ALL BUYERS THESE BACKPACK ARE NOT RESTOCKABLE GRAB THEM NOW!

THANK YOU AND HAPPY SHOPPING.

Order Form

Name:
Email Address:
Delivery Method:
Postage Pos Laju WM : RM 6 EM : RM 9
Reg Mail WM : RM 4 EM : RM 4
Pos express WM : RM 4 EM : RM 4 (* applicable to 1 item only * subject to the item)
Item Code
Mode of Payment Maybank online
Public Bank online

create form